18 december 2007

Vi väntar barn!


Det gick vägen! Våra handlingar är i detta nu på väg till Landet!

Så nu väntar vi faktiskt barn. Det är stort.

Flera har sagt att detta var en underbar julklapp för oss att få, och det är helt sant. Betänk då vilken fantastisk julklapp vi kan få nästa år! Väntetiden till barnbesked är ju nämligen ungefär ett år.

Det hela är alldeles för osannolikt för att ta in överhuvudtaget.

Och nu tänker jag avrunda innan jag börjar måla Fan på väggen och våndas över hur plågsam den resterande processen kommer bli.

Just nu tänker jag bara vara jublande glad och oerhört l-ä-t-t-a-d.

Vi väntar barn vi väntar barn vi väntar baaaarn!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis grattis!!! Vad jättehärligt att höra! Blir så glad för er skull.

Anonym sa...

Tjohej vännen! Nu pirrar det ju också i min mage av förväntan! :-) GRATTIS och NJUUUUT och KRAAAAAAAM!

Anonym sa...

Jag känner mig som en stalker. Nu är jag här också :-). Grattis igen! :-)

Fasiken vad fräckt att kunna säga/skriva "Vi väntar barn!".

Kanske ska önska dig en prenumeration på "Gravid" eller "Vi Föräldrar" i julklapp? ;-)

Anonym sa...

Åh! Vilken LÄTTNAD! Vi är så glada för er skull! /Maria & co

Brummelisa sa...

TACK alla! :)

Pipeline: "Vi Föräldrar" har jag provprenumererat på och har precis sagt upp prenumerationen - kändes lite för avlägset att läsa om hur man får knodden att äta och sova osv.