5 mars 2009

Tack alla!


Ni är så goa, alla som jag känner och inte känner IRL, som peppar i denna eländesstund. *STOR KRAM* till er alla! Och eftersom ni är så rara så förtjänar ni att jag delar med mig av följande (mot bättre vetande, känns det som):

(viskar) Jag törs nästan inte tänka det, än mindre skriva det, men det verkar som att det har ljusnat en aning. En liten, liten aning. Tillräckligt för att vi har orkat be våra referenser skriva nya referensbrev, och det vill inte säga så lite. Men mer säger jag inte just nu. Det känns som att det vore att utmana ödet.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller så många tummar för er skull att jag inte får nåt annat gjort här hemma :)

En liten ljusning låter utmärkt! Det behöver ni! Kram //Maria med AH och E

Anonym sa...

Vilken glädje den ändå går att utläsa ur detta inlägg från dig. Ett hopp har tänts och så mycket energi du har fått.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta är precis lika bra som du tror att det är och lite till.

Kram mamman

Anonym sa...

Jag har inte hunnit kommentera dina förra inlägg men just idag fick jag en stund över.. Och vad får jag då se! Ett lite positivt inlägg!! Härligt!!! Jag är stensäker på att detta kommer gå bra. Vad det än månne vara som ljusnat...