4 april 2009

Upptäckt


Livet blir så mycket enklare med hjälp av plus- och minuslistor.


3 kommentarer:

mamman sa...

Det var lite roligt att läsa om din upptäckt. Det är bra när det låter lite bra.

Trotts att det låter bra så skulle jag just nu vilja sända dig en hel del, jobb till maken, borgenärsunderskrift till lånet och en väldigt stor energi kram.

Nu kan jag ju inte allt detta men jag kan hålla tummarna för att ni kommer på något bra åt er. Jag håller alltså tummarna.

Lycka till.

pipeline sa...

Jag tänker jämt på er. Undrar hur det går och önskar, önskar, ÖNSKAR att det löser sig illa kvickt. Tycker nog att ni tagit er beskärda del av elände och problem i adoptionssammanhang. Nu är det väl ändå er tur att räkmackeglida?

Kraaaaam!

Maja sa...

Tack för din kommentar på min sida! (Dictum Factum - sagt och gjort) kul att du läst vad jag skrivit! Önskar verkligen att det ordnar sig för er - vad fint du skriver. Man får en tankeställare och inser att man skall vara tacksam för det man fått - vilket man inte alltid är när livet snurrar på i 180. Kram! Maja